prao brudarna i kassan :$

shoo
började praoen kl 09.00 idag till 13.00 , as naiz ! :)
idag satt jag och VP (vera) i kassan ! hahah as kul !
fast jag skämde ut mig....
råka göra nå fel så det blev typ 198000 kr att betala, kunden såg lite skräck slagen ut, skäms.... D:
och så hjälpte jag kunderna att packa alla deras varor, alla blev as glada och jag har smilat (hur fan skriver man?XD) hela dan så mycke så jag har fått kramp i munnen typ :o
och jag tjänade fan 2 kr på att plocka varorna i kassar åt alla, och det va 2 stycken som gav mig en varsin en krona som blev kvar av deras växel, hahaahahah XD
och sen kom sånna där jävla utländare med sånna där klänningar som dom brukar ha för att kunna sno saker, det va 2 vuxna och ett barn tror jag det va? ;s
alla va tjejer, och då hade dom packat ihopp en hel kund vagn men saker som dom skulle köpa, sen när dom kom fram till kassan så hade dom inte råd och då lämnade dom bara vagnen mitt i affären och hämtade 2 stycken korgar och började plocka om på nytt, då hade dom inte råd med det heller :s dom hade bara 320 nånting? dom hade typ fått nå social bidrag (elr vad det heter?) idag och så gjorde dom av med allt, och det va bara skit dom handlade -.-'
men i alla fall... dom hade inte råd med dom sakerna heller så dom bah typ kastade korgen på mig och bah : HÄR VI HADE INTE RÅD DU FÅR LÄMNA TBX ALLTING, fan va sur blev på dom.... men jag va ch lämnade allt som va i korgen vart det skulle vara, sen hittar jag deras kundvagn i affären också sa jag lämnade allt som va i den också, fan vad jobbigt det va D:
som sagt så slutade vi klockan 1 , då skjutsade VP mig till stan, där gick vi in på bellis (stavning?) blommor där sassa praoar ! tänkte vara lite sociala med henne men som vanligt så skämmer jag och vera bara ut sassa :$
hhahahaa ,
sen drog vi till kebab huset och tjockade oss !
vi satt där i typ 2 timmar och va sociala, hahah :o
efter det så gick vi till guldsmedjan, jag skulle kolla på en ny töjning och en halsband, jag såg ett jag ville ha, fast det kostade 800, men so what? jag SKA ha det ! :)
och så vill jag ha en ny töjning 14 mm , har 12-13 nu, inte så stor skillnad men aja (a)
jag ,vera och sassa tänkte kanske åka till backen , fast det regnar ju så vi får se D:
fast jag vill ändå.... elr jag vene :s
aja nu ska jag typ öööhhm ringa och fråga dom, HEJDÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0