romme today ! :*

sha sha !
sitter i husbilen på väg t romme ! (H)
usch är så jääääääääääävlva trött så det finns inte !
usch, har sovit typ 10 min inatt kanske..
kunde inte sova på hela natten, ställde alarm på kl 06.00 , jag kunde inte somna så jag va uppe till alarmet gick, då gick jag upp och försökte väcka juliah (g-lösen : diiza), jag bah juliah vakna, det ända svaret jag fick va  "jag kommer snart, jag vet att du misstolkar ! " sen somnade hon om, jag tänkte bah jahapp.. så jag lägger mig i sängen och försöker somna eftersom jag inte hade sovit nå... men alarmet gick var 3:dje minut soch jag glömde stänga av det varje gång så somnade lite då och då efter var 3:dje minut ! sen efter att alarmet har gått i en och en halv timme så ska vi upp....
trodde typ jag skulle dö elr nå :s
sen så fixade vi oss och åt frukost och blablablabla....
och föresten ! jag ska åka bräda ! jag har inte gjort det på 1-2 år :o
omg jag kommer ju dö... ska låna juliahs lille syrras bräda (a)
fast ska åka skidor också... men aja, ne nu orkar jag inte skriva mera kanske skriver nå mer senare elr nå ,
hare gött ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0