aneroxia...

asså jag kan fortfarande inte fatta att jag har veljat sett ut så här förut, en sjukdom man aldrig blir av med, tänk att jag hade början till det ?!
då va jag ju superglad eftersom jag ville bli smal, gå ner i vikt, jag slutade äta för att jag kände mig fet, började stoppa fingrarna i halsen så jag skulle spy när jag åt, räckte med att jag gjorde det några gånger sen så blev det så med atomatiskt, allt började för typ 1 och ett halvt år sedan, jag tyckte att alla andra var så jävla smala, fick aldrig höra att jag dög som jag va, det va då jag slutade äta helt, ingen trodde på mig att jag tyckte att jag var fet, gick ner minst 5 kilo bara sådär, gjorde allt för att slippa äta, skolan ringde hem flera gånger, kom in till BUP, och där går jag fortfarande och snackar.
jag tycker än idag att jag är tjock och vill bli smalare, har haft problem med maten sen dess, men jag har faktiskt blivit ganska duktig på att äta, pga maten så har jag knappt växt heller, har bara växt en cm på ett år och så har jag gått ner i vikt, men det är inte så lätt att äta heller ni som klagar på mig hela tiden och säger att jag bantar, jag bantar inte jag vill bara bli smalare bara för det behöver jag inte banta, och så mår jag illa när jag äter ibland så inte så konstigt att jag inte vill äta typ.
och ni som säger att jag försöker få uppmärksamhet när jag säger att jag är fet kan bara draa åt helvete helt seriöst, skulle jag inte tycka det skulle jag vell fan inte göra allt det här eller hur?
ni får tänka lite också, då skulle jag vell inte skapa värska kaoset i mitt liv om jag inte tyckte så eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0