jävla kliande....

kulkul.... det kliar som in i helvete på hela min kropp ! helt seriöst jag får panik, och om jag inte kliar så sticker det som fan och det känns som nån typ tar en kvin och bara skär !
haft så i 4 dagar nu, blir bara värre och värre....
jag håller på att börja blöda på flera ställen på min kropp, jag fick panik jag började nästan grina nyss så jag slet bara av mig mina kläder och tog en iskall dusch, blev lite bättre, sen smörjde jag in hela kroppen med nån salva.
sen när jag kom ut ur duschen tyckte mamma att vi skulle ringa och kolla vad det är, vi tror att det har med mina tabletter att göra.... att jag typ inte tål dom eller nånting :s
vi får vell se vad som händer... mamma sitter i telefonkö nu, en halvtimmes väntetid, kulkul,
hoppas jag får reda på vad det är snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0