i have a dream...

happ, idag efter skolan så åkte jag, mormor och morfar till köping för att jag skulle till nån läkare och ta prover och skit, dom tog blodprov i armen, dom tog 2 rör blod från mig, det känndes äckligt i armen, dom tog 2 stycken olika prover, det ena har jag inte fått reda på än, men jag har iaf B12 brist och massa annat, det leder till att jag är deprimerad, humörsvängningar, irriterad, vaknar trött, dålig sömn, svårt att minnas det jag lärt mig, svårt att fatta, bortdomningar, ben och armar somnar, ont i typ hela kroppen, koncentrations problem och massa annat jävla skit, så jag har fått tabletter som jag ska ta livet ut..... ska ta 5 stycken om dagen, asså kunde jag inte ha fått reda på det här lite tidigare inte konstigt att jag har typ fått IG på alla dom senaste proven vi har haft + att jag typ jämt är deprimerad -.-'
men äntligen har jag en anledning!
asssså fuuuuuuuuuuuu....
det där med humörsvängningar stämmer verkligen!
aja.....
när jag kom hem efter det så plockade jag lite i mitt rum och sen hängde jag med mamma och solade en snabbis!
har fan inte gjort det sen i sommras.. så det är typ ingen skillnad, nu ser jag typ normal ut, innan va jag ganska blek, skönt vare iaf, fick mig att längta efter sommaren ännu mera!
tog nyss ett bad också,  va tvungen att lägga mig ner och bara slappna av...
men nu ska jag typ göra nå?
hare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0