Dag 9 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

att färga mitt hår typ 37528230105 gånger och hela tiden....
och att jag är beroende att att fluffa mitt hår, det växer fan inte längre D:
.
.
.
.
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – En bild på någon du skulle vilja vara mera med.
Dag 4 – Din värsta fobi
Dag 5 – Bild på mig & mina vänner
Dag 6 – En bild på mig idag & vad jag hade på mig.
Dag 7 – En sak jag älskar från min garderob.
Dag 8 – En bild på dig som liten.
Dag 9 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 10 – Vad jag åt idag.
Dag 11 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 12 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
Dag 13 – Mitt favoritprogram – & varför.
Dag 14 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 15 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0