lite om dagarna :)

sorry bloggen, har inte orkat lägga ut nånting, men här kommer lite kort vad jag kommer ihåg, jag tror iaf det va så här? :
förrgår.
iadg har jag vart med amanda kostet, vi va till köping en stund och kollade inne på öööhm vare nu heter? tror det heter big inn? :)

jag på big inn (orkade inte rotera bilden)
jag på morgonen (orkade inte rotera den heller)
sen när vi kom hem från köping åkte vi till backen , sen kom vi hem typ halv 10, vi va uppe typ hela natten, elr vi somna ca klockan 05.40 typ, och gick upp ca klockan 08.30, vi va verkligen helt döda när vi vaknade..!!!! :s
aja det va lite om dagen puss :D ♥



igår :)
vaknade breve manda, som jag skrev där uppe så va vi vakna länge och vaknade tidigt, kommer att blir jobbigt eftersom det är nyårsafton idag,
jag kommer typ inte orka nånting..
aja , jag orkade inte fixa mig nånting inför nyår, kanske syns på bilden, det ända som ser lite fixat ut är mitt hår,
idag så har jag iaf vart med fille, vi myste och kollade typ på en halv film för det bara laggade..
sen gick jag ,mamma, och bonnie (lille syster) till mammas kompis och åt mat där, efter dä skulle jag träffa robine, moa och lina, jag gick hem till robine och så kollade vi på 2 filmer, se gick vi ut och smällde lite små smällade och sen klart över 11 gick jag hem till filles mormor och morfar, va där typ halv 12, sen klockan 12 fick jag min nyårspuss av älskling! en bra början på året ♥
aja nu orkar jag inte skriva mera hejdå!


idag :)
öööhm orkar inte skriva så mycket om dagen, är så trött..
va iaf i backen idag, ovanligt va? :p
sen kom jag hem och käkade mat från donken, sen kollade jag och mamma nyss på en film, den här :
riktigt bra faktiskt! :)
här är lite bilder från filmen :

Kommentarer
Postat av: felix :D

nyårs pussen från dig va bäst älskling nu kommer det bli ett bra år !! :D



vi måste se den där filmen ju :D <333333

2011-01-02 @ 16:42:54
Postat av: caiza

den där filmen är skit läskig men bra ! :)<333333333

2011-01-02 @ 23:08:52
URL: http://caizawidin.blogg.se/
Postat av: maja

har också sätt den där! hur läskig som helst va den :o

2011-01-08 @ 12:38:28
URL: http://menprecis.blogg.se/
Postat av: sammy

:Dså fucking grym:D

2011-03-08 @ 21:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0