grym dag i backen :D

hejhej bloggen :)
idag så va jag hos tankläkaren på morgonen på sån här undersökning, det gick bra.
sen va jag i skolan och efter skolan så åkte jag och pappa till köping och kollade in på Jysk lite snabbt, sen skulle jag till BUP igen.. jag tycker att det är jobbigt fast ända skönt att reda ut allting..
efter vi hade vart där så åkte vi och hämtade min lilla syster hos mormor och morfar, sen så åkte vi och köpte Mcdonalds, jag känner mig som en liten tjockis när jag äter det , hahaha.
När jag hade ätit upp så drog jag till backen med Julia H, Ida, Vera och Andreas, ahahahhahahahah seriöst jag dööööööööööööööööör! så sjukt kul asså, och så jävla klantiga vi är oxå! mohahah ! TACK FÖR DAGEN I BACKEN! :D
aja pusspuss alla mina söta små läsare♥

Kommentarer
Postat av: adelisa

hihi, varför är jag störd :$

2011-01-22 @ 09:08:55
URL: http://adelisaggrabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0