en dag jag inte kommer att glömma♥

igår <3

igår så var jag med juliah, fett chill jag slutade kl 12.10!

så jag ringde mormor så hon hämtade mig och juliah och skjutsade hem oss hem till mig.sen så spelade vi secret mario på datan (wnb super mario) , bara för att det äger, hahahahh.

sen så skulle vi träffa wille och andreas, hemma hos andreas igen. så wille messade och sa att vi skulle gå dit med han, så började jag och juliah att gå, sen när vi hade gått en bit vi bah men vi tar cykeln? så då gick vi tillbaks igen, sen tog vi cykeln och åkte och mötte wille typ vid konsum.

sen åkte vi hem t andreas, där i början så gjorde vi typ ingenting, men sen så gjorde vi iaf någonting, sen så blev juliah hungrig så då började jag, juliah och wille cykla till en pizzeria, andreas skulle äta hemma det var därför vi cyklade i förväg. sen så kommer andreas också dit, han hade tagit moppen för att han orkade inte gå eller cykla, sen satt vi där och snackade massa skit och åt, eller andreas fick nästan hela min pizza för jag orkade inte.

sen drog vi hem till andreas igen , hahahhahaa fyfan! andreas skulle knäcka min rygg åt mig, så han sa att jag skulle ställa mig framför han och hålla händerna bakom huve och ha armbågarna ihop, sen så lyfte han upp mig, det bah knakade i hela ryggen,hahhah asså.. och massa annat XD

tyvärr kan jag inte skriva om det roligaste för det är taskigt..

sen så drog vi på en film, det fick bli en rysare, house of wax. jag hoppade till några gånger ! haahha.... efter det kollade vi på en ny film, fast jag typ somnade så jag orkade inte kolla mer, och så sjöng andreas, seriöst han måste ju söka till idol iår! och så kollade vi på youtube också, och föresten var wille jätte snäll, jag fick låna hans mössa hela kvällen, den var jätte skön ju..

och sen hände massa anat kuligt under kvällen också!

sen drog vi hem typ halv 1 som förra gången, jag wille och juliah, när vi cyklade hem så tog vi en genväg genom ”blatte town” (jag kallar det så) vid typ nybe, sen bah kommer det en full som puttade en annan så hans öl eller vare nu var bara flög, dom var fulla också, så bah kom dom imot oss jag blev ju fan rädd ju..

sen när vi kom hem la sig typ juliah direkt,men inte jag, jag satte mig och spelade lite secret mario igen för jag var as pigg jag kunde ju inte sova ?

aja fan bästa dagen/natten iår skulle jag säga!

den var iaf grym ! :D ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

wb anna anttila med att kalla det ''blatte town'' eller? ;o

2011-01-30 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0