Yiiiiipppiiiiiih

shaaa !
sitter här och försöker göra ordning bloggen men det går inte så bäst för mig, den får duga som den är just nu, ska försöka fixa den, jag har råkat göra massa saker som jag inte kan få bort.. ?
hhhhhmmm, aja ska iaf försöka fixa det ! :)
vaknade med jätte ont i huve imorse, och sjukt trött och inte speciellt gladast heller, men jag gick till skolan iaf för det suger verkligen att vara själv hemma, finns lixom ingenting att göra...
och igår hade vi biologiprov, fan vad sämt det gick, tror jag iaf, antingen får jag IG eller G , suck...
fast igår fick jag veta att jag fick MVG på svenska testet ! wiiiihhhhhhuuuu !
nu så ska vi snart ha jumpa !
hare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0