allting ändras.

ligger här och lyssnar på musik och drömmer mig bort, tänk att bara få spola tillbaks tiden till alla gamla minnen man har vart med om, det skulle vara en dröm att få vara med om det igen, tänk själva att få det.
låt texterna påminner mig så jävla mycke om gammla minnen, dom river upp mig från innsidan.. många där ute är grymt saknade..
jag vet att vissa som läser detta just nu tar åt sig och känner att ni oxå saknar det,
ni finns kvar här inne för mig ska ni veta, men det är också många jag har släppt taget om helt, sånna man inte vill veta utav längre, sånna man inte trodde nå skit om.
usch ibland hatar jag verkligen livet -.-'
men livet har ändå en bra sida.

Kommentarer
Postat av: Felix :D

awwww :S

du vet att jag alltid finns för dig älskling ! <3333333



ALLTID!

2011-02-03 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0