jag klarar inte det här utan dig,

jag vet seriöst inte vad jag ska göra med mitt liv just nu, jag orkar inte leva, killen jag vill ha verkar inte förstå vad han betyder för mig, allt är jobbigt, vad håller jag på med lixom?!
allt är mitt fel från hela första början, såklart så är det mitt fucking fel !
jag hade det ju bra vad tänkte jag med .. tänkte jag änns?
mina känslor för dig va gömda, inte borta, men det känns som verkligen ingenting kommer att bli bra..
imorn äre alla hjärtans dag och här står jag helt ensam, jag ville att det skulle vara du och jag.
jag skulle verkligen göra allt för att du skulle förstå att allt blev fel.
jag borde få mer än bara en chans, alla gör fel nån gång och den här gången va det jag som gjorde ett stort misstag.
varför kunde jag inte bara lyssna på mitt hjärta från första början, då skulle jag inte vara här själv och jag skulle ha fått den kärleken jag ville utav dig.
jag är så sjukt ledsen, du är killen jag behöver, jag hade rätt med det jag sa... "man vet inte vad man har förns det är borta...."
allt är borta, du var mitt allt, jag klarar inte livet utan dig,
kan du inte bara förstå det !?!!?
jag kommer snart gå in i väggen, känns ine värt att änns kämpa, men jag fortsätter kämpa så länge jag orkar.
för det är dig jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0