TIDSFÖRDRIV

usch sitter på matte lektionen och tidsfordriver tiden genom att "hämta" saker från mitt skåp....
jag orkar verkligen inte med matte.. och har inte orkat brytt mig att försöka förstå heller ;s
SKOLAN SUUUUUUUUUUUUUUGER!
+ så ringde skolsyster hem igår också man bah mmmmmmm.....
hon snackade typ med mamma i typ en kvart :s
jag va på sån där mätning, vägning, kolla ryggen, synen, och typ hur man mår :s
jag vägrade typ ställa mig på vågen. jag känner mig som ett fetto på vågen, jag klarar inte av att se att jag väger över 40 :s
suck.. jag vägde 42 och jag hade inte gått upp i vikt på ett år, hade bara gått ner ett kilo, men det va jag bara glad för! fast det va inte skolsyster men aja......
+ så hade jag bara växt 1 cm :s hon sa att det vva för att jag knappt äter, kuuul..............
ne nu orkar jag inte skriva mera är verkligen inte på humör.
HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: adelisa

frågestund på bloggen, fråga om du undrar något :-)

2011-02-11 @ 09:16:23
URL: http://adelisaggrabus.blogg.se/
Postat av: puckotemma

men, du måste fan äta :(

2011-02-11 @ 11:08:15
URL: http://bbaaraeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0