svar på frågorna ;)

ni kan forfarande fråga frågor, skriver bara in svaret här nere vart efter :)


Adelisa

hihi, varför är du emo? :D

svar : hahha adde jag är inte änns det :D

 

caiza

hur många läser din blogg ? :D<3

svar : det har gått dåligt.. så mellan 30-40 per dag :) <3


anonym

hihihihi, varför är du kort? :D:D:D:D

svar : för ingen av mina föräldrar är speciellt långa xd

 

amanda :)

varför är du så söt?<3

svar : tyvärr kan jag inte svara på den frågan eftersom jag inte är det<3


;s<3

Vem gillar du nu? ;s

svar : jadu, det undrar jag själv med...

 

Beatrice Jakobsson

vart bor du?

svar : arboga

 

anonym

är du oskuld `?

svar : nej

 

Julia fälling

Hoppas allt är bra med dig :)

svar : sådär... :)

 

Linnea sjöström

Fin blogg, och jag gillar ditt hår:)

Lite frågor då:

Vad fick dig att börja blogga?

Vad är ditt mål/syfte med bloggen?

Hur många läsare har du per dag?

Intressen? :)

Har just nu 3 tävlingar, rabattkoder och annat fint i bloggen, kanske något för dig:)

 

svar : jag vet faktiskt inte vad som fick mig att blogga..

att folk ska läsa min blogg och få veta lite om mitt liv :)

har gått dåligt så 30-40 per dag..

öööhm mina intressen är att vara med kompisar, fast har typ inte gjort så mycket på länge :)

 

angelicia

allt bra idag? :)

svar: haha jodå :)

 

Sara

Din favoritfilm? :)

svar : hhhm oj den var svår, det finns många bra filmer.. men jag gillar mest rysare, så typ ginger snaps :)

 

Anonym

håller du på med någon just nu? och isf vem? :)

svar : den frågan tänker inte jag svara på... ;)


Anonym

har du buske? ;kk

svar : men nnee? xd

 

Anonym

ärd sant att du har haft doggystyle me ditt x? =)

svar : kan hända, orka vara anonym på en sån fråga...

 

Manne

Varför får du så många konstiga frågor ? :p

svar : hahah jadu det undrar jag mä :P


anonym

varför kunde du inte svara på min fråga ''håller du på med någon just nu? isf vem? :)''

Du har frågestund, då ska man väll svara på alla frågor?
eller ska man? :p

svar : men kanske inte ville svara på den frågan? mitt privatliv.

jag svarar på mycke men inte på allt.


petra

Vem blev du av med din oskuld med och när? :)

svar : en kille, när jag va 13 år.


anonym

varför heter din blogg ''tampongsmurfen'' ? :) 
gillar du tamponger? ;P

svar : kanske vill det ?

varför är du anonym och inte vågar skriva vem due istället ?


anonym

varför tog det slut mellan dig och felix?

svar : jag snackar bara om sånt med dom jag känner bra.


aliice sivertsson

När började du blogga? :) <3

svar : typ ett halvår sen kanske?

men den här bloggen har jag haft sen november 2010 :)


aliice sivertsson

Hur kunde du göra en så snygg blogg! c: <3

svar : hahaha jag gjorde bara den så som jag tyckte ;)


hannaaa

hur lång är du ? (a) <3

svar : hur kort menaru vell? ;)

hoppades inte att nån skulle fråga det menmen... typ 152 :$


Vera

Varför fluffar du håret så mycket?

svar : öööhm det vet jag inte ? :o ,jag började med det för länge sen, jag har försökt att sluta för mitt hår bara går av hela tiden.. och bara för jag är van att ha fluff så ser det bara konstigt ut när jag inte har det...


sara

sv (:<3
allt bra med dig
?

svar : nja sådär... :) <3


cornelia

en sista fråga :D
hur många har du haft sex med?

svar : hahah en... :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tog det slut mellan dig och felix?

2011-02-23 @ 16:09:02
Postat av: Anonym

varför heter din blogg ''tampongsmurfen'' ? :)

gillar du tamponger? ;P

2011-02-23 @ 16:11:22
Postat av: Linnea Sjöström

Sv; ja det är jätteskönt att vara utomland när det är så kallt hemma! Många frågor du fick:) Vad ska du göra ikvääll?

2011-02-23 @ 18:01:56
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/
Postat av: Linnea Sjöström

Lycka till med provet! Hoppas det går bra :)

2011-02-23 @ 18:09:35
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tack för tipset :)

2011-02-23 @ 19:12:53
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: aliice sivertsson

När började du blogga? :) <3

2011-02-23 @ 19:29:18
Postat av: aliice sivertsson

Hur kunde du göra en så snygg blogg! c: <3

2011-02-23 @ 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0