Romme ♥

shaa, har vart i Romme idag med alla 8orna som ville från Gäddan och Sture.

möttes vid tågstationen dit bussarna skulle komma klockan kvart över 7.

och jag är ju så smart att jag kommer på sen att jag har glömt mina termosar hemma, asså bra start på dagen..

fast jag fick låna ett par mjukisar av agnes, det va inte så skönt det heller för det va sjukt kallt jag typ dog..

det tog lite mer än 2 timmar att åka dit, på hemresan så lutade jag mig mot juliah i bussen och somnade en stund, är så sjukt trött, och nu orkar jag inte skriva mer men här kommer lite bilder iaf.


Kommentarer
Postat av: Hanna

ska dit v.7 med hela skolan (: <3333333 inte kul kan inte ens åka :o <3 haha

2011-02-08 @ 20:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0