lite om dagen

lite som jag köpte idag...
* 4 par string troser
* 3 par söta hello kitty  strumpor
* 2 typ öööhm vene vad det heter ?
* brunkräm
* nagel lim
* ett typ genomskinligt linne som jag ska ha när jag sover
aja, vaknade klockan 06.45 , gick upp och gick ut genom mitt rum, sen ser jag att min kanin är typ halv död... hon bara låg i buren och orkade ingenting, usch jag vill inte snacka om det.. hoppas hon överlever !!!
sen gick jag och åt frukost och fixade mig lite, sen typ 08.15 så hängde jag med mormor och mamma till västerås med bonnie för att hon skulle göra ett allergi test och kolla nå mer.
efter det åkte vi till nisses, AAAAAAS TRÅKIGT , jag verkligen dog där inne jag klagade hela tiden...
sen så åkte vi och åt på burgerking, fett feta vi är...
sen ville jag handla lite kläder men då sa mamma att vi åker förbi köping när vi åker hem så jag kan gå in där snabbt och kika på vad jag ville ha..
aja nu är jag iaf hemma, jag har sjuuuukt ont i typ nacken sen spänner det ut i hela armarna och ner vid ryggen ibland, ååååh fyfan vad ont det gör...
ne nu orkar jag inte skriva nå mera hejdå !


Kommentarer
Postat av: NG

Blir du kåt när stringtrosorna skaver emot ditt rövhål och din fitta? =P

2012-12-17 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0