jag släpper mina vingar och flyger till min värld ♥

skola idag fan, fett tråk, jag har kommit på att jag ofta går ut från lektionen och går runt i skolan..
tidsfördriv ♥,
idag hade vi kemi prov, det gick åt helvete tror jag, HEJSAN IG!!!
blääääääääää det går inge bra i skolan för mig just nu, jag bara skiter i allting ;s
måste ta och ändra på de...
idag kommer min store syrra, hennes kille och hennes barn över ett tag, hon bor i sundsvall , hon ska och jobba i Oslo och då tog hon en sväng förbi och vi ska äta tillsammans, trevligt trevligt :)
hahahaha och vill ni veta nå kul som hände igår? elr kul men ändå synd... XD
min katt hoppade upp på bordet och råkade lägga svansen i ljuset som stod där!
haha så den började att brinna! hahaha as garv! fast ändå synd om han, fast han märkte ingeting och det gick bra som tur va! :)
fast det luktade bränt i hela huset , haha :o
aja nu sitter jag på golvet som vanligt och lyssnar på lite musik som väcker gamla minnen i livet... :)
hejdå puss mina läsare! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0