hemma från bowlingen

sädär ja!
nu är man hemma igen efter bowlingen !
jag och sara körde på en bana och dom andra på en annan, jag vann över sara :D
jag fick 421, och sara fick 348 poäng, jag gjorde 3 st strikar :D
fast fan vad sur jag va! banan vi hade va fan sne! fyfan vad lack jag va asså, åååååh!
vi skulle ha käkat tacos där men det fanns inte platts det va as mycke folk :o
så vi drog till metropol och käka (H)
hahahahahh "han har fan mer hår på armarna än vad jag har på huve", uuuuuuusch det va fan äckligt att se!
han såg verkligen ut som en apa!'
blääääääääääää...
aja nu är jag iaf hemma och ska snart hoppa ner och lägga mig i ett varmt bad!
ni får hare så bra, puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi lär ju oxå bowla hatar banorna dom lutar som jag inte vet vad som en vägg haha ! <33333333333333;-*

2011-02-19 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0