sepe dag? :)

tänkte berätta lite kort om dagen :)
idag har vi hart nån konstig dag i skolan ? först skulle tjejerna i klassen gå ut och gå fast det va för kallt för det (-17 grader..) så vi hade EPT :) sen så hade vi brottning och jag typ dog, först gjorde jag illa elizabeth's ben XD sen fick jag ett kraftigt slag av ett knä på kinden och en armbåge på näsan.. hhhm JÄTTE SKÖNT XD
sen hade vi lunch och typ 1 och en halv timme rast. efter det så hade vi innebandytunering :)
och så gjorde jag illa mig ännu mera :(
fick en boll i ögat , ett hårt skott på låret precis mellan benen och så stukade jag fingret XD
haha jag fick många smällar idag XD men som tur var det bara en lätt stukning så det skulle snart bli bra :)
men nu orkar jag inte skriva mera :D
pusspuss på dom som läser ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0