mmmh, julafton imorn?!

hejsan bloggen, jag har inte orkat skrivit någonting  på några dar, jag börja bli ut tråkad eftersom ingen kommenterar..
aja idag så har jag vart ett tag med fille, han fick sin julklapp av mig idag, och så fick jag en av han, han är så gullig!
imorn är det julafton, det kan jag knappt fatta, det har gått så snabbt.. konstigt nog längtar jag inte änns.
idag så har min store syster, hennes kille och hennes barn kommit och hälsat på från sundsvall, dom ska vara här över julen och hälsa på, och så fick jag veta att hon ska ha ett barn till.
nu orkar jag inte skriva nå mera, puss ♥

Kommentarer
Postat av: felix :D

julklappen jag fick av dig va bäst :D,du e jätte gullig älskling:D<3

2010-12-27 @ 22:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0