lite om igår och idag :)♥


igår ♥

var med min älskling idag, det var jätte mysigt!
eller först så åkte jag till backen, fast det var ett förjäklans
väder! så jag orkade inte vara kvar! :s
sen typ klockan sju gick jag ut och träffade fille i snöstormen, men det hindrade inte mig för att få träffa han på våran halvårs dag!
vi hade det jätte mysigt även fast det var så kallt.. vi värmde varandra så det blev i alla fall lite bättre, sen när vi skulle hem så snackade vi i tele hela vägen tills båda var hemma så det inte skulle kännas lika ensamt , hihiihih (L)
puss på dagen!
och tack för ett underbart halvår med dig älskling! det har vart så sjukt underbart, jag älskar dig mest älskling<3



idag :)

idag var det skola som vanligt då, vi kollade på film på 5 lektioner ;o
på so:n 2 gånger, svenskan 1 gång, engelskan 1 gång och en på svenskengelskan :o hahahhha, och så var vi och kollade på volleyboll mellan 9:orna och gymnasierna :)
jag tyckte att ”avatarerna” var läskiga :(
alla olika lagen skulle typ vara utklädda till någonting, roligt att se :)
efter skolan så åkte jag hem och åt och gjorde mig redo för backen som vanligt då? hahhaha xd var där med amanda , och maja, hahah fyfan vilken fail vi gjorde i början!
första åket så skulle jag hoppa av till amanda och maja i ankarliften, och då när jag hoppar av och sätter mig i amandas knä så går liften av, hahahhah fyfan vad vi garvade då alltså XD vi typ dom och det var jätte pinsamt ju :o
och så åt jag 3 stycken choklad bollar! (H)
fett gott ju! :D
och så typ dog jag när vi åkte i skogen :D men nu orkar jag inte skriva nå mera hejdå alla mina söta små läsare! ♥

Kommentarer
Postat av: felix :D

det va en jätte mysig dag älskling !!!,ett halv år jag älskar dig underbara Yazzeh ! :D<3



naaaaj värsta fail :P <3

2010-12-27 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0