lilla trollet berättar om dagen lite kort :)


hejsan bloggen :)
jahapp, såhär ser jag ut idag då, typ som vanligt :)
idag blir det att fira jul med dom släcktingarna som inte kunde vara med på julen, så ska dit typ klockan 2 eller vad det nu va :)
hoppas vi INTE får jul bord för det är inte gott och jag är trött på att äta det hela tiden! :(

nyss så åkte min storesyster nattalie , hennes kille rickard och hennes dotter tindra sin bilresa hem mot sundsvall :)
dom har vart här sen i torsdag.
det har vart trevligt tycker jag :)
jaja, NU VILL JAG ÅKA OCH  SHOPPA! D:
jag ska göra det på måndag! :D wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

men nu så orkar jag inte skriva nå mera!
puss alla söta läsare!
och dom som kommenterar e bäst♥

Kommentarer
Postat av: Felicia Nordin :D

Jag komenterar :D

2010-12-26 @ 18:29:34
URL: http://feliciaplace.devote.se
Postat av: felix :D

jag är verkligen oxå trött på jul bord :o

naaaaaj då hänger jag me dig och shoppar :D

jag är bäst :D <3

2010-12-27 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0