hejsan bloggen :)♥

idag så har jag vart i backen för första gången den här terminen, det öppnade igår fast då orkade jag inte åka.. aja, jag åkte iaf ditt ca klockan 10.40 typ, sen mötte jag ida och julia som jag skulle åka med :)
det va ju jätte läskigt att åka när man har nya skidor och när man inte har åkt på länge XD ahahahha :o
men aja, sen kom frida, hon skulle åka med oss :)
och så åkte min lilla muppiga fille med oss lite ibland, hahahha han är gullig han ^^
och sen åkte ida hem och sen gick det typ en timme då ville julia och frida också åka hem :(
fast som tur så hade sassa kommit bara för att kolla, så då gick jag in med henne i värmestugan för att vi frös :)
där satt vi typ i en halvtimme , vi var kvar till klockan 15.45 typ, sen hämtade hennes pappa oss och jag åkte hem och lämnade mina skidor och bytte om :)
sen hängde jag med henne hem t köping, hihiih (H) först så åt vi och sen så tittade vi på ”Fun House” felet var att det var en rysare, haha passande namn :D sen så kollade vi på Dieselråttor & Sjömansmöss  HAHAH bara för att vi är coola :D raaaaauw :$
sen kollade jag när sassa spelade nå sepe spel på datan hahahah! XD
klockan 20.30 kom pappa och hämtade mig i köping :)
och nue jag hemma och vene vad jag ska göra :D
det blir vell backen imorn också :D

aja hejdå alla mina söta små läsare :D♥

och föresten.. tussen är hemma!!!! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Fäälikz

gulligos älskling jag har haft en mysig dag me dig i backen :D<3

2010-12-12 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0