:$


TVÅ små busiga bilder från dagen med älskling, :D
har typ haft värsta slappar dagen idag, vi sov typ till öööhm.. fille vad va klockan? XD aja typ nånting? :D sen gick vi ner och åt frukost sen spelade vi wii , det va kuligt :D efter det så kollade vi på hitta nemo :o
hahha det är fan bäst (H) hihihi vi är töntar (L) wääääääääääääääää :D
ooh sen så fick jag lust att göra nå med mitt hår så det fick bli en stjärna :) hur lätt som helst ;d
ååh sen så hittade jag filles rosa superheta steekarbrillor :o såna vill jag oso ha ju :(
hahah fille due rolig du :)

sen så åkte jag hem och typ tråka?
och så är min lilla kissemisse borta :''( tussen kom hem nu lilla du.. due grymt saknad här hemma, hoppas verkligen du kommer hem senast imorn iaf , annars dör jag.. :(
aja jag har inte mycke mer att skriva om just nu, hejdå ;*

Kommentarer
Postat av: Fäälikz

värsta super naiz dag ju :D,jadu vad va klockan xD,mysigmys dag puss på min lilla led stjärna :D<3

2010-12-11 @ 23:27:22
Postat av: Fäälikz

jadu vad va klockan xD,värsta super mysig dag ju och hitta nemo e bäääääst :Dpuss på dig min lilla led stjärna:D<3

2010-12-11 @ 23:29:12
Postat av: Fäälikz

oj skicka 2 kommentarer xD

2010-12-11 @ 23:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0