:)


hejsan bloggen :D

skola idag som vanligt, fett tråk :)
och så hade jag 2 prov idag D: INTE KUL,jag hatar prov :( och 2 seper tråkiga ämnen! matte och kemi :( ,
fast när vi hade hemkunskap var det ganska kul, vi skulle göra jul godis :D
fast jag fick jätte ont i magen för jag åt lite för mycket XD haahhahaha,
vi gjorde pepparkakor, knäck , och 3 andra saker som jag inte vet det det heter? :)
knäcken var godast enligt mig :D aja, efter skolan så var jag med felix, mysimys ^^
och så tog jag bort min bdb idag också, :)

aja lite om dagen iaf, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej!:)

Ska köra med en bloggtävling på min blogg, min första faktiskt!

Den går ut på att jag läser så många bloggar som möjligt,sen väljer jag själv en favorit och lägger upp den på min blogg, med bild, länk och motivation till VARFÖR den är bra:)

Va med om du vill!:) anmäl dig genom att klicka på denna länk:

http://strawberrydeluxe.blogg.se/2010/december/who-got-the-best-blog.html?_tmp=2f7ff2922225722a04aae7329030b0142b995945

2010-12-18 @ 02:47:01
URL: http://strawberrydeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0